Знайте, наскільки ефективні ваші маркетинг та продажі.
Визначте, яка реклама приносить доход
Наскрізна аналітика дозволяє визначати ефективність реклами за найнадійнішим показником — доходом. Без неї бізнесу доводиться орієнтуватися на проміжні конверсії: наприклад, кліки, заявки тощо, які завжди призводять до продажу. Наскрізна аналітика поєднує дані про витрати з рекламних систем з інформацією про доходи з CRM. І відтворює шлях покупця: від переходу з конкретної кампанії до здійснення покупки.
Чим наскрізна аналітика Ringostat відрізняється від аналогічних рішень
— Модель атрибуції Event-Driven. На основі подій Ringostat розраховує вклад кожного каналу у конверсії. Завдяки гнучкості платформи можна побудувати будь-яку з класичних моделей атрибуції або кастомну.
— Цілі. Передавайте в аналітику проміжні цілі з вашої вирви продажів. Наприклад, консультація, зустріч.
— Ваги етапів угоди. Задайте вагу кожному етапу вирви залежно від його цінності для маркетингу компанії.
— Період напіврозпаду. Це час, з ходом якого цінність взаємодії поступово слабшає. Чим ближче до продажу — тим ціннішим є канал, який його приніс. Задавайте період напіврозпаду залежно від циклу продажу.
Переваги Ringostat перед іншими способами побудови наскрізної аналітики
— Глибина даних. Наскрізна аналітика дає розуміння ROI рекламних кампаній до ключового слова.
Простота підключення. Достатньо налаштувати інтеграцію з рекламними системами, CRM та підключити коллтрекінг. Ви лише один раз робите зв'язок цих інструментів.
— Будується без залучення підрядників. Відсутня необхідність вибирати спеціаліста, складати технічне завдання, визначатися з інструментами, узгоджувати метрики, за якими розраховуватимуться результати.