Ringostat — платформа наскрізної аналітики, колтрекінгу | Розробка сайтів Київ, просування сайтів | Студія "Двіжок"
|
info@dvigok.com.ua

Ringostat — екосистема інструментів для підвищення ефективності маркетингу та продажу

Продукт вирішує кілька ключових завдань:
1. Оптимізація та підвищення ефективності рекламного бюджету.
2. Підвищення конверсії у продажу.
3. Вивільнення робочого часу продавців (автоматизація рутини) – до 2 робочих днів на місяць.
Серед клієнтів: Moyo, Eldorado, Укртелеком, DataGroup, JoinUP та інші.

Які інструменти включає платформу Ringostat?

Оптимізуйте вкладення реклами за допомогою сервісу аналітики дзвінків.

Що таке коллтрекінг?

Більшість компаній від 15 до 100% продажів відбувається дзвінків. Сервіси веб-аналітики не відстежують рекламні джерела звернень. Для цього існує коллтрекінг або відстеження дзвінків. За допомогою заміни номерів сервіс колтрекінгу дозволяє визначити, звідки прийшов клієнт, коли телефонує. Завдяки цьому можна зрозуміти, яка реклама ефективна та приносить дзвінки, а яка – ні.

Відслідковуйте дзвінки за допомогою 3 видів коллтрекінгу

— Статичний — кожному рекламному джерелу надається окремий номер. Статичний коллтрекінг застосовується для офлайн-реклами.

— Динамічний — відвідувачам показуються різні номери. Динамічний коллтрекінг застосовується для онлайн-реклами. Після звернення по телефону до сервісу потрапляє інформація про джерело, поведінку клієнта, сторінку, з якої він здійснив дзвінок тощо.

— Комбінований — поєднує обидва види коллтрекінгу. Застосовується, якщо реклама розміщується і в мережі, і в автономному режимі. Або коли детальна інформація про дзвінки потрібна лише за обмеженою кількістю джерел залучення трафіку.

Знайте, наскільки ефективні ваші маркетинг та продажі.

Визначте, яка реклама приносить доход

Наскрізна аналітика дозволяє визначати ефективність реклами за найнадійнішим показником — доходом. Без неї бізнесу доводиться орієнтуватися на проміжні конверсії: наприклад, кліки, заявки тощо, які завжди призводять до продажу. Наскрізна аналітика поєднує дані про витрати з рекламних систем з інформацією про доходи з CRM. І відтворює шлях покупця: від переходу з конкретної кампанії до здійснення покупки.

Чим наскрізна аналітика Ringostat відрізняється від аналогічних рішень

— Модель атрибуції Event-Driven. На основі подій Ringostat розраховує вклад кожного каналу у конверсії. Завдяки гнучкості платформи можна побудувати будь-яку з класичних моделей атрибуції або кастомну.
— Цілі. Передавайте в аналітику проміжні цілі з вашої вирви продажів. Наприклад, консультація, зустріч.
— Ваги етапів угоди. Задайте вагу кожному етапу вирви залежно від його цінності для маркетингу компанії.
— Період напіврозпаду. Це час, з ходом якого цінність взаємодії поступово слабшає. Чим ближче до продажу — тим ціннішим є канал, який його приніс. Задавайте період напіврозпаду залежно від циклу продажу.

Переваги Ringostat перед іншими способами побудови наскрізної аналітики

— Глибина даних. Наскрізна аналітика дає розуміння ROI рекламних кампаній до ключового слова.
Простота підключення. Достатньо налаштувати інтеграцію з рекламними системами, CRM та підключити коллтрекінг. Ви лише один раз робите зв'язок цих інструментів.
— Будується без залучення підрядників. Відсутня необхідність вибирати спеціаліста, складати технічне завдання, визначатися з інструментами, узгоджувати метрики, за якими розраховуватимуться результати.

Отримайте інструмент, який стане драйвером вашого продажу.

Віртуальна АТС 2.0: швидко забезпечте офіс надійним зв'язком

Підключається за день. Дбайлива техпідтримка Ringostat допоможе оперативно налаштувати Віртуальну АТС.
Не вимагає покупки дорогого обладнання. Все що потрібно – це комп'ютер, гарнітура з мікрофоном та підключення до інтернету.
З АТС Ringostat ви отримуєте надійний зв'язок: якщо у оператора стався збій, дзвінки підуть через резервні напрямки.

Три ключові фішки Віртуальної АТС 2.0:

— Гнучкість. Вхідний та вихідний зв'язок можна гнучко налаштувати під ваш бізнес. Задайте правила, з яких номерів/операторів будуть здійснюватися вихідні дзвінки. Налаштуйте різні схеми переадресації до АТС для будніх та вихідних днів.

— Простота використання. Телефонуйте та приймайте дзвінки прямо у браузері за допомогою зручного розширення Ringostat Smart Phone. Інтуїтивно зрозумілий дизайн зробить користування телефоном приємним і заощадить робочий час співробітників.

— Цінні інсайти для менеджерів із продажу. Передбачайте потреби клієнта за допомогою Ringostat Insider. На момент дзвінка розширення покаже: хто дзвонить, що привело клієнта на сайт і чим він цікавиться.

Отримуйте більше звернень від клієнтів за допомогою зворотного дзвінка.

Як працює форма зворотного дзвінка на сайті?

Callback або форма зворотного дзвінка — елемент сайту, за допомогою якого відвідувач може замовити зворотний дзвінок менеджера компанії. Віджет відображається у двох випадках:

— Відвідувач натискає на іконку віджету callback, який розміщується на сайті.

— Клієнт взаємодіє із сайтом певний час, після чого йому показується callback віджет.

Вкажіть зовнішній вигляд форми зворотного дзвінка та розташування на сторінці. Віджет виглядає як органічна частина сайту і з'являється в час, пропонуючи замовити дзвінок.

Підвищуйте лояльність користувачів, які відвідали сайт

Як показує досвід користувачів Ringostat, завдяки віджету зворотного дзвінка бізнес може отримувати на 48% більше дзвінків. Не кожен покупець захоче шукати номер компанії та довго чекати на лінії. Більшість клієнтів не бажають витрачати гроші на дзвінок. Тому вони вважають за краще, щоб представник компанії зателефонував їм сам. Віджет callback вирішує обидві проблеми. Клієнту максимально швидко передзвонює готовий до діалогу менеджер. Ви отримуєте покупця, приємно здивованого швидкістю реакції завдяки віджету.

Ringostat Insider — аналітичний помічник, який допоможе «відгадати думки» клієнта. При вхідному дзвінку ви побачите дані про дзвінок:

— Топ-5 сторінок вашого сайту, які відвідав клієнт, та скільки часу на них провів. Ви зможете зрозуміти, що цікавить користувача.

— Сторінка, на якій користувач зараз. Так ви заздалегідь дізнаєтеся, про що питатиме покупець.

— Реклама, завдяки якій користувач зателефонував — джерело, канал, кампанія тощо.

— Історія та кількість попередніх дзвінків та сеансів клієнта.

— Влаштування клієнта та його місцезнаходження з точністю до міста.

«Розумний» телефон прямо в Google Chrome

— Відповідайте на дзвінки, навіть якщо браузер згорнутий — спливаюче пуш-повідомлення повідомить про вхідний виклик.

— Набирайте клієнтів одним кліком. Просто натисніть номер, вказаний на будь-якому сайті, і Ringostat Smart Phone автоматично зробить виклик.

— Отримайте швидкий доступ до останніх 20 дзвінків.

— Стандартний переклад дзвінка. Просто переведіть дзвінок іншого співробітника: на міський, мобільний, внутрішній номер тощо.

— М'який переклад дзвінка. Перед перекладом спершу зв'яжіться з колегою. У цей час клієнт слухатиме приємну музику. З'єднуйте клієнта та менеджера, тільки коли ваш колега готовий відповісти.