Просування за ключовими словами | Розробка сайтів Київ, просування сайтів | Студія "Двіжок"
|
info@dvigok.com.ua

Як просувати сайт за ключовими словами

Просування сайту за ключовими словами передбачає показ сторінок сайту за вибраними популярними ключовими словами в топ позиції пошукових систем. Процес просування сайту за ключовими словами складається з кількох етапів:

Цей етап можна також назвати створенням семантичного ядра сайту. Більш детально про створення семантичного ядра сайту Ви можете прочитати у статті «Створення семантичного ядра».

Дуже добре, якщо тематика Вашого сайту є малопоширеною і конкуренція за ключовими словами незначна. В іншому випадку Вам доведеться збільшити кількість сторінок, оптимізованих під певні ключові слова, а також розширити семантичне ядро за рахунок мало конкурентних ключових слів.

Для досягнення максимальної ефективності на цьому етапі бажано створити сторінку сайту з унікальним текстовим контентом. Часто це тематична стаття, що легко вписується в структуру сайту. Стаття має бути обов'язково унікальною, що забезпечить їй високу конкуренцію та оптимізована під вибрані ключові слова.

Природно сторінка сайту складається не тільки з тексту сторінки, а також і з мета-тегів та звичайних тегів (більш детально в статті «Мета-теги»), які також мають бути оптимізовані.

Основними мета-тегами та тегами, в яких повинні бути присутні обрані ключові слова це: title, keywords, description. Крім цього, для підвищення значущості ключових слів їх можна укласти в теги H1-H6 (наприклад, як заголовок статті), зробити жирними або змінити колір. Головне не перестарайтеся. Буде цілком достатньо, якщо ключові слова повторяться лише кілька разів у тексті та в основних тегах.

Для цього Вам необхідно поступово збільшувати кількість зовнішніх посилань сайту, причому текст посилань повинен так чи інакше вміщувати ключові слова. Кількість зовнішніх посилань Ви можете збільшити, наприклад, купивши їх на біржах посилань. Однією з популярних біржових посилань можна назвати Gogetlinks (детальніше у статті «Просування сайту на Gogetlinks»).

Тут Ви можете створити свою компанію з оптимізації сайту та накупити за прийнятною ціною місця для своїх посилань з будь-яким вказаним Вами текстом або купити контекстні посилання. Контекстні посилання мають на увазі виділену частину тексту на сторінках зовнішніх сайтів з наявністю необхідних ключових слів. Таким чином, пошукова система починає асоціювати ваші сторінки з ключовими словами вказаними в тексті зовнішніх посилань. При складанні тексту посилань обов'язково створюйте різні комбінації слів та фраз, інакше це все одно, що багаторазове повторення фрагмента тексту на сторінці.

Деякі сайти вкладають великі кошти в рекламні компанії і при цьому мало дбають про правильне сприйняття сторінок сайту пошуковими системами. У таких випадках цільові відвідувачі сайту в основному залучаються за рахунок зовнішньої реклами та їх кількість падає, як тільки припиняється рекламна компанія. Щоб уникнути цього, Ви повинні максимально ефективно виконати два попередні етапи розкрутки сайту за ключовими словами.

Пошукова система Google та інші пошукові системи дозволяють купувати ключові слова з усіма наслідками, описаними в цьому пункті. Це, звичайно, не означає, що Ви опинитеся в топ позиціях, просто посилання на Ваш сайт буде з'являтися на правах реклами (збоку або зверху), коли користувачі шукають сайти за купленими ключовими словами. І так буде, доки Ви платите гроші.

Така статистика буде доступна, якщо на сайті встановлено лічильник відвідувань і ведеться докладний аналіз всіх відвідувань. Google для цього має розроблений безкоштовний статистичний інструмент Google Analytics. За допомогою його Ви зможете відстежити, за якими ключовими словами користувачі потрапляють на Ваш сайт. Крім того, крім великого спектру статистичних даних Google Analytics, також дозволяє створити гостьовий перегляд статистики. Що може бути корисним для показу даних зацікавленим особам, наприклад, клієнтам.